"על רבנים בתפוצות מוטלת אחריות רבה הרבה יותר מארץ ישראל"

שלום בידרמן 1 Comment on "על רבנים בתפוצות מוטלת אחריות רבה הרבה יותר מארץ ישראל"

הרבנים מהעולם העלו את קושיותיהם בזה אחר זה והראש״ל השיב, במושב שארך למעלה משעתיים עלו שאלות מכל תחומי החיים. ממקרים קשים של יוחסין ועד ההתייחסות למתגיירים והליכות היום יום בקהילות

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום חמישי התקיים מושב הנעילה של כינוס איחוד הרבנים הספרדים העולמי. המושב שהתקיים בראשות הראש״ל הגאון רבי יצחק יוסף עסק בשאלות ותשובות בעניינים הלכתיים סבוכים המגיעים אל פתחם של רבני הקהילות.

הרבנים מהעולם העלו את קושיותיהם בזה אחר זה והראש״ל השיב, במושב שארך למעלה משעתיים עלו שאלות מכל תחומי החיים. ממקרים קשים של יוחסין ועד ההתייחסות למתגיירים והליכות היום יום בקהילות.

בסיום נשא הראש״ל משא סיום ועודד את הרבנים להמשיך בכל כוחם ולחזק את בני קהילותיהם. הראש״ל גם אמר לרבנים כי בני הקהילה רואים בהם דמות ועליהם לשמש דוגמא אישית בכל תחום מתחומי החיים, "על רבנים בתפוצות מוטלת אחריות רבה הרבה יותר מארץ ישראל. הם המנהיגים הציבוריים והרוחניים כאחד וצריך להכיר להם טובה שמחזיקים את יהדות התפוצות עם כל הנסיונות הרבים שיש לבני חוץ לארץ" סיים הראש"ל.

לאחר מכן העניקו הראש״ל וח"כ יואב בן צור תעודת ״חבר איחוד הרבנים הספרדים העולמי״ לכל משתתף כאשר תעודה זו מלמדת על מחויבותו של הרב לעקרונות הכינוס שבא לידי ביטוי בימים האחרונים וגם להמשך עשייה וסיוע הדדי בין הרבנים.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אשריכם רק הצלחה בתפוצות!